Faciliteter

Grundejer foreningen råder over diverse faciliteter man kan benytte som medlem af foreningen, herunder container, legeplads samt trailer.

Traileren kan lejes for kr. 50,- pr. dag.

Kontakt den ansvarlige i bestyrelsen for at booke den eller høre nærmere.

Foreningen har opstillet en container på fællesarealet syd for stien overfor legepladsen.

Containeren er aflåst og alle medlemmer har nøgle.

Vær opmærksom på at den kun må fyldes med komposterbart haveaffald, plastsække og lign. er derfor ikke tilladt og vil medføre en ekstra regning for foreningen.

Containeren tømmes efter behov og har du spørgsmål så

kontakt den ansvarlige i bestyrelsen.

Foreningens legeplads, bedre kendt som "den røde legeplads" ligger på foreningens fællesareal mellem Fløngvænget og Bavneåsen.

Område er ejet og vedligeholdt af foreningen.

Alle områdes børn, og forældre, er velkommen til at benytte legepladsen og legeredskaberne som fx bænke, gynger, klatretårn/stativ,  rutsjebane,karrusel og fodboldbanen.

Foreningen har indgået en aftale om TV kanaler gennem YouSee.

Kontakt den ansvarlige i bestyrelsen, hvis du har spørgsmål eller ændringer til din TV pakke.

Bemærk, hvis du har bland selv kanaler, skal du skifte dem på YouSee's hjemmeside.